nedelja, 5. januar 2014

Božična Mia ...

Ko so mi naročili tortico za 24. 12. in rekli, da bi imeli nekaj iz risanke Mia in jaz, si nisem predstavljala, da bo to tako komplicirana zadeva. No, seveda nisem imela pojma, o tej risanki ... Takoj, ko sem pogooglala, mi je postalo jasno, da ne bo tako preprosto ... Ampak ... ajde, skoraj si je podobna ... Glede na to, da zaradi vse predpraznične zmede nisem utegnila pripraviti figurice predčasno in da sem jo delala še na predvečer božičnega večera in da se mi je masa nemarno sesedala, ker sem na vsak način hotela narediti figurico v celoti (drugače je namreč bolje, da se pokončni deli en dan sušijo in šele nato postavijo v svoj položaj...), je še kar solidno izpadla ... Ker pa je sicer risanka tako nekako spomladansko in cvetoče usmerjena, mi nekako ni pasala v kontekst, zato sem jo malce praznično začinila...in nastalo je tole ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar