sobota, 12. oktober 2013

otroške, otroške, otroške ... vse pa mi tudi ne more uspeti ...

Malo še dolgujem od prejšnjega tedna ... ta je bila mojemu otroku tako všeč, da smo si morali omisliti tudi praznovanje za "2 leti pa pol", da mu jo lahko naredim :)
Naslednja spet punčkasta kopija ....
Tole pa, oprostite, ni ravno za pohvalit. Pa ravno, ko sem že mislila, da obvladam in da me ne more nobeno naročilo presenetiti ... Nekaj me je moralo spustiti na realna tla ... Samo naročilo mi je bilo pravzaprav simpatično, ampak očitno ni bil moj dan za kiparjenje ... Namesto razposajenega Kekca in luškanega psa, smo dobili vinjenega Kekca s steklim psom ...Res sem kritična do svojih figur, to vem, in res je, da bi marsikatera slaščičarna imela tako figuro celo v katalogu, ampak treba je ohranjati nivo kvalitete. Obljubim, da se naslednjič bolj potrudim, ko bo šlo za Kekca :) Ker Kekec je le NAŠ!


Ni komentarjev:

Objavite komentar