sobota, 25. maj 2013

Cel vikend v pesku ...

Nisem si mislila, da zmorem, ampak očitno se res marsikaj da, če se hoče. Malce se mi je zatrpal ta vikend z naročili, ampak trenutno je situacija "3 down 1 to go", tako da je zadeva že čisto pod kontrolo. No, k temu je pripomoglo, da sem dobila naročila toliko prej, da sem si figurice lahko predčasno pripravila, sicer bi blio vse skupaj neizvedljivo. In tako so moji junaki dobili svoj domek na torticah.
Prva je bila Maja, pri kateri sem bila malo omejena s slikovno predlogo (dobila sem sliko torte, ki mi nibila ravno baš ...). Tega nimam ravno rada, ampak itak potem vedno naredim po svoje in upam, da sem šla v pravo smer ...



No, potem je sledil moj, poleg Twitija, najbolj srčkan lik iz otroštva, Dumbo. Tu sem bila pri izdelavi figurice še prav posebno čustvena. Ker to, da je lik prepoznaven, enostavno ni dovolj. Dumbo je Dumbo in ne vsak slonček z velikimi ušesi :)

Tako kot tudi Pu ni vsak rumeni medo v rdeči majčki. No, pri Puju je bila spet zanimiva zgodba. Spet so bila na delu čustva ... Glede na to, da imam doma pravega Pu fana, obvladam sceno v nulo. Po navadi naročniku pošljem slikico predno dokončno finiširam, če je tortica ok, in tokrat sem bila popravljena, da sem se zmotila pri napisu ... MET ..., ker pravilno je MED. No, tisti, ki me poznate, veste, kaj sem po poklicu, zato mi ni treba razlagati, kako sem se počutila  :))) Pa saj ni nič narobe, vse je ok, ampak v enem trenutku sem pomislila, da je škoda Puja za nevedne ;) No, moj Christopher Robin se je pač že naučil pisati. Tu so Pu, Pujsek in MED!

No in še zadnja ta vikend ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar